Linkek a témában:
Agb Hungary
Az AGB Nielsen Médiakutató Kft. a televízió társaságokkal, a hirdetési ügynökségekkel a hirdetőkkel valamint a produceri irodákkal kötött egyéni szerződések alapján biztosítja szolgáltatásait.
Bellresearch
A BellResearch a szolgáltatáspiacok, az infokom, a pénzügyek és a humán erőforrás területének meghatározó kutató és tanácsadó specialistája.
eNET piackutató
A korábban még GKI-eNET-ként ismert cég főbb kutatási témái:
bónusz/kupon, e-kereskedelem, e-kormányzat, e-pénzügyek, e-turizmus, elektronikus hírközlés, frekvencia, információs társadalom, informatikai biztonság, internet-előfizetés, internet-gazdaság, internet-használat, internet-hozzáférés, internet-penetráció, internetbank, internetes kereskedelem, K+F, karácsony, közösségi oldal, média, mobil fizetés, mobil pénztárca, mobil vásárlás, mobilinternet, mobiljáték, mobiltelefon, NGN, okostelefon, online játék, online vásárlás, PC, tablet, távközlés, TV, videómegosztás, VoD
Forecast Research
A Forecast Research a cégek marketing döntéshozóinak kínál nélkülözhetetlen piackutatás -i szolgáltatásokat.
Gfk Hungária
A GfK Hungária a GfK Csoport magyarországi tagja. A GfK Csoport a világ negyedik legnagyobb piackutató vállalata. Tevékenységének három fő területe a következő: Custom Research, Kereskedelem és Technológia, valamint Média.
James & Tailor
Egyénre szabott megoldási javaslatokkal, piaci stratégiával és tanácsadással egészítjük ki a kapott eredményeket, segítjük megbízóinkat a hatékony és eredményes üzleti lépésekben.
Közösségi média számokban
A felmérések, a statisztikák világában élünk. Ha szükségünk van valamilyen statisztikai adatra, megkeressük az interneten, már dolgozhatunk is a fellelt információkkal. Nagyon fontos tehát, hogy minden adat a megfelelő időben az ügyfelek rendelkezésére álljon. Ebben az adatterjesztésben szeretnénk segíteni az információt keresőknek.
Központi Statisztikai Hivatal
A közérdeklődésre leginkább számot tartó közérdekű adatoknak az elektronikus közzététele számos kedvező eredménnyel jár: hozzájárul az internet magyar nyelvű tartalmának jelentős bővüléséhez, az internet használatának terjedéséhez azzal, hogy ráébreszti a polgárokat az elektronikus információszerzésben rejlő lehetőségekre
Nielsen piackutató
Világszerte több mint 100 országban, ezen belül Európában 47 piacon tanulmányozzák a fogyasztókat annak érdekében, hogy minél teljesebb képet adjanak a vásárlási trendekről és médiafogyasztási szokásokról.
Nielsen közönségmérés
A magyarországi televíziók nézettségét műszerrel mérő Nielsen Közönségmérés honlapja
NRC Piackutató Kft
Az NRC Piackutató kutatási módszerekkel vizsgálja az internetezők fogyasztási, vásárlási szokásait, feltárja az internetes társadalom véleményét közéletünk állapotáról és a közeljövőt illető várakozásairól.
Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.
Piac- és közvélemény kutatás nálunk a leghatékonyabb módszerekkel. Cégünk több, mint 15 éves múltra tekint vissza és közvélemény kutatással már közel 10 éve foglalkozunk. Volt időnk kitapasztalni a leghatékonyabb módszereket és mérési eszközöket. Tekintse meg szolgáltatásainkat és csomagajánlatainkat a bővebb információkért!
Scale Research
A Scale Csoport a régió vezető bankjaival és biztosítóival dolgozik együtt, továbbá azoknak a cégeknek is rendelkezésére áll, amelyek a pénzügyi szektorral kívánnak kapcsolatba lépni.
Ipsos (korábbi nevén Szonda Ipsos)
Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató
Intézet a magyar gazdasági és társadalmi kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű
piac-, reklám-, közvélemény-,egészség- és médiakutatási szolgáltatást
nyújt ügyfelei számára
Tárki
A TÁRKI Társadalomkutatási Zrt. független, magyar tulajdonban lévő kutatóintézet. Tulajdonosai az intézet
Tns
A kritikus iparági fókuszálás, elengedhetetlen az üzleti insightok feltárásához. Piackutatási szakértőink folyékonyan beszélik a világ vezető iparágainak a nyelvét.
Még több piackutatás
Piackutatók, marketingkutatók, piackutatás, marketingkutatás, elemzés, tanulmány, kutatási hír gyűjtve, frissítve a megbízóknak, piackutatóknak, médiának és kutatási szakembereknek.
Meghatározás
Piackutató cégek, statisztikák, KSH, Gallup, Szonda Ipsos, Tárki...